Nazad na bazu
Baza odgovora › Aktuelnosti › Plate i naknade

Koje su najniža i najviša mesečna osnovica doprinosa za 2025. godinu?

Kratak odgovor

Najniža mesečna osnovica doprinosa iznosi 45.950,00 dinara (131.285,00 × 35%), a najviša 656.425,00 dinara (131.285,00 × 5); na te osnovice se obračunavaju i plaćaju doprinosi za obavezno socijalno osiguranje.

Kompletan odgovor

Za period januar–decembar 2025. primenjuje se najniža mesečna osnovica doprinosa u iznosu od 45.950,00 dinara (131.285,00 × 35%) i najviša mesečna osnovica doprinosa u iznosu od 656.425,00 dinara (131.285,00 × 5), na koje se obračunavaju i plaćaju doprinosi za obavezno socijalno osiguranje.

Izvor: aktuelnosti — SBP-Aktuelnosti-08.01.2025 · 08.01.2025.
Izdvajamo iz SBP-a

Prijavite se na SBP mejling listu

Stručni odgovori, rokovi i novi propisi za budžetske korisnike — bez spama. Odjava jednim klikom.

Slična pitanja

Niste našli odgovor?

Pretražite celu bazu stručnih odgovora ili nam pošaljite pitanje — tim SBP-a Vam je na raspolaganju.

Pretraži bazu →